زبان مادری

روستای زیبای بله کو

زبان مادری

 Zimanê Dayîkê

زمانێ داییکێ –  [زبان مادری ]

Sa ku tune newim

سا کو تونه‌ نه‌وم - [ برای اینکه نابود نشوم ]

Ketim devê dengbêjan

که‌تم ده‌ڤێ (ده‌نگبێژان) - [ افتادم در دهان ده‌نگ بێژها (خوانندگان) ]    

Bûm çîrok

بووم چیرۆک - [ شدم داستان ]

Je nav lêvên dapîran

ژه ناڤ لێڤێن داپیران - [ از میان لب های مادربزرگ ها ]

Îro stran im

ئیرۆ سترانم - [ امروز آواز و ترانه ام ]

Îro helbest im

ئیرۆ هه‌لبه‌ستم - [ امروز شعر و سرودم ]

Îro pirtûk im

ئیرۆ پرتووکم - [ امروز کتابم ]

Îro kovar im

ئیرۆ کۆڤارم  - [ امروز مجله و نشریه ام ]

Way ez heme!

وای ئه‌ز هه‌مه‌! - [ وای! من هستم! ]

Ez zimanê dayika xwe me

ئه‌ز زمانێ دایکا خوه‌ مه‌ - [من زبان مادری ام هستم! ]

-

Surûş – Mehabad

 سورووش – مه‌هاباد

کودکان خود را از فراگیری زبان مادری (کردی کرمانجی) محروم نکنید !

Xizanê xwa je zimanê Dayîkî bêpar meken

خزانێ خوا ژه‌ زمانێ داییکی بێپار مه‌که‌ن

کودکان خود را از فراگیری زبان مادری (کردی کرمانجی) محروم نکنید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : A.A. MADADI